niedziela, 20 marca 2011

Nic na świecie nie zdarza się przez przypadek.

No to ja tak - jak to się mówi - piorunem! ^^
Godzina 22:12 muszę się sprężać, bo rano muszę wstać i chociaż jakoś lepiej się ogarnąć. Jutro Dzień Wiosny, a ja wg pojęcia nie mam w co się ubrać. Pewnie rano będę siedziała przed szafą z wielkim znakiem zapytania.
Ahh. Był weekend i już jutro początek tygodnia.. ;| Dlaczego weekendy mijają tak szybko? A te 5 dni w środku tyg. się tak dłużą..? 
Dzisiaj niedziela. A jednak! Wybrałyśmy się z mamą i małym do Zgorzelca. Na początku plany były takie, że jak pojedziemy wszyscy razem to pójdziemy na kręgle, ale Przemek nie chciał jechać to żadnych kręgli nie było. ;/
Ale my - ja z mamą - zostawiłyśmy Maćka w takim czymś (tam gdzie są te różne atrakcje dla małych dzieci) i poszłyśmy na sklepy. Nic sobie nie kupiłam. Tzn. buty takie. takie.. ;P 
A w Plazy był dzisiaj konkurs na Miss Zgorzelca. Ale nie oglądałyśmy tego, bo miałyśmy jeszcze zajrzeć w parę miejsc. ;)
W między czasie kiedy nas nie było to okazało się, że goście byli. Oczywiście niezapowiedziani. Przyjechali z Chorwacji, Mieszkają w takiej fajnej miejscowości - Banja Luka. ;) Ale znając ich to jeszcze pewnie na tygodniu znowu nas odwiedzą. ;d
Czy można się wzruszyć oglądając demotywatory i słuchać zamulającej piosenki? Owszem. Można.
Małysz odchodzi z kariery. Dzisiaj skoczył po raz ostatni.
Boże. No ja głupia jestem! Co jest w tym takiego? No niby nic, ale to przecież jestem ja - Dominika. Nie?
W sumie to nie za bardzo lubię oglądać te skoki, ale coś mnie w gardle ścisnęło jak Too zobaczyłam...


Wg. Co to się już na tym świecie dzieje? ;( W ten koniec świata w 2012 to ja coraz bardziej zaczynam wierzyć. W Libii jest teraz ta wojna.. Jakieś samoloty bombardują kraj i wg. Jak słuchałam dzisiaj wiadomości to, aż cierpłam. :|
Ja nie chce umierać w tak młodym wieku. Ile ja przeżyłam? :(
Tak samo w Japonii. Ta wielka fala.. :| Mama mówi, że czytała albo to słyszała od kogoś (mniejsza z tym), że jakaś kobieta napisała książkę i tam pisze co się będzie działo na świecie przed jego końcem. I pisze tam, że zacznie się od wojny domowej!! Noo... to chyba jesteśmy w domu.. :|
Dobra idę śpiochaać!