wtorek, 9 sierpnia 2011

Pluszowy miś, to twój konkurent. Macie wiele wspólnego: Obaj jesteście do ściskania, do gniecenia, do serca, do targania. Tylko, że miś jest zawsze przy mnie. 1:0 dla misia.

Sie sie siema! ;*
Wpadlam tu na chwile i bede sie streszczac. ;)
Weekend byl dosc ciekawy. W sobote przyszli Igelscy, a potem przyjechal kierowca - Kamil.
Troche za duzo sie chwali, ale jak juz cos powie, to boki zrywac. ;)
Goscie posiedzieli do 2 w nocy, a Kamil u nas spal. Mowil, ze jeszcze nie balowal w Baden Baden, no wiec dlugo nie czekalismy, o 3:15 wyszlismy z domu, a o 5:51 bylismy w domu. ;)
Mielismy wbic na jakas dyskoteke, ale jak zobaczylismy jak mlodziez jest tam ubrana to jednak poszlismy dalej zwiedzac miasto. Bez przesady. Zeby ubrac sie w garnitur i piekne kreacje na dyskoteke?! No comment. :]
Chlopaki rozgladali sie za jakimis "dupeczkami". Yh. Nic mnie bardziej nie wkurza, niz to jak chlopak nazywa dziewczyny glupimi epitetami i ocenia ich po wygladzie. ;/ Ale nie sklamal mowiac, ze najpiekniejsze dziewczyny sa w Polsce! ;D Hah. ^^
A w niedziele pojechalismy na termy do Gaggenau. ;) Po raz pierwszy bylam w saunie i kapalam sie w wodzie o 40°C. A w saunie to myslalam, ze zwariuje. Weszlam, usiadlam, zrobilo sie ciemno, wlaczyly sie swiatelka i zaczela leciec taka para. Poczulam subtelny zapach miety. Hahahaha! Serio. ;D Po 15 minutach czulam sie cala mietowa. ;) W kazdym badz razie, bylo zajebiscie. ;D
Dzisiaj juz wtorek! Niesamowicie sie ciesze. :> Zaczal sie juz drugi tydzien mojego pobytu tutaj!
Wlasnie otrzymalam piosenke z dedykacja. Az mi sie lezka zakrecila w oku jak czytalam tekst (nie wiem czemu ;)) i gdyby nie uszy to usmiech mialabym do okola glowy.. ;* Dziekuje! ;**



1)Wierze w sny,choć czasem wcale nie rozumiem ich
Tak mocno pragnę z Tobą być
Tak bardzo mocno pragnę z Tobą żyć
To stało się tak szybko za szybko
Mówiłaś nie chcesz zmieniać swego życia
Szybko za szybko boisz się że będziesz czuć to samo co ja
Chcę byś była przy mnie nie chcę dłużej czekać

REF;Będziesz moją,tylko moją, już na zawsze moją
Przestań mówić że za szybko nie chcę dłużej czekać
Będziesz moją, tylko moją, już na zawsze moją
Jesteś dla mnie tak jak tlen

2)Czy wierzysz w sny bo w moim śnie jesteśmy ja i ty
Tak mocno pragnę z Tobą z Tobą być
Tak bardzo mocno pragnę z Tobą żyć
To stało się tak szybko za szybko
Mówiłaś nie chcesz zmieniać swego życia
Szybko za szybko boisz się że będziesz czuć to samo co ja
Chcę byś była przy mnie nie chcę dłużej czekać

REF;Będziesz moją,tylko moją,już na zawsze moją
Przestań mówić że za szybko nie chcę dłużej czekać
Będziesz moją, tylko moją, już na zawsze moją
Jesteś dla mnie tak jak tlen

SOLO

REF; Nie chcę dłużej czekać
Będziesz moją,tylko moją, już na zawsze moją
Przestań mówić że za szybko nie chcę dłużej czekać
Będziesz moją, tylko moją, już na zawsze moją
Jesteś dla mnie tak jak tlen.