środa, 17 sierpnia 2011

Kobieta to piękna wyspa otoczona oceanem wydatków.

Hej ;*
Ja tylko na chwile i szybko, bo zaraz uderzam na baseny. ;) Pogoda jest piękna. Ma byc dzisiaj 31°, jutro 33°, a piątek ma byc deszczowy. ;/ Ale jeszcze sie okaze, bo prognozy pogody czesto sie zmieniaja. Niestety albo stety - nie bede mogla sie kapac z pewnego wzgledu, ale .... ;) Chce sie opalicc! ;d
A tak wygladalo niebo, kiedy sie rano obudzilam... ;)


Przede mna jeszcze 10 dni. Wyjezdzam jednak w piatek na noc. Ogromnie sie z tego ciesze. 27 wesele, na ktore strasznie nie chce mi sie isc. Jak nigdy, ale mimo, ze to rodzina to nie potrafie sie dogadac z kuzynkami, a bedzie ich tam naprawde duzo. Moze odnosze zle wrazenie co do nich, i moze sie okazac, ze jeszcze bede sie cieszyla, ze tam poszlam... Nie wiem. Chcialabym chociaz wrocic wczesniej do domu, tak gdzies moze 23/24. Moze jeszcze uda mi sie wyjsc na polna. ;d Hahah. 
16 dni do rozpoczecia roku szkolnego. Strasznie mi smutno, ze wakacje sie juz koncza. ;/ I po raz kolejny czuje, zepo czesci zle z nich korzystalam. Oczywiscie lipiec byl taki jak sobie go zaplanowalam z czego sie bardzo ciesze, ale zebym choc mogla jeszcze sierpien dobrze zakonczyc. ;)
Od dzisiaj zaczynaja sie dni ceramiki w Boleslawcu, na ktore nie pojde - z tego powodu rowniez jest mi przykro. ;( Naprawde ludzie, cieszcie sie, ze jestescie w domu, wsrod znajomych i przyjaciol, ze mozecie o kazdej porze dnia wyjsc, niezaleznie od teog jaka jest pogoda. ;)

A to moje nowe nabytki.. ;)